Handlekurv


Handlekurven er tom

Kanskje du også liker


0,-

0

Kundeservice

Er det første gang du besøker oss og ønsker å bli kunde?

Klikk her og les hva andre kunder sier om oss på TRUSTPILOT
 

FRAKT BETINGELSER - LEVERING KUN I NORGE 

Fast frakt til KUN kr 49, - GRATIS frakt over kr 999,-. 
 

LEVERINGSTID
Vi sender pakken senest neste virkedag med Posten / Bring. Bestiller du før kl 1200 klarer vi som oftest å få sendt samme dag. Ved stor pågang, pakker vi så raskt det er mulig.
Ut fra hvor i landet du bor, så tar frakttiden 2-5 virkedager.
Avvik på leveringstiden kan forekomme ved ferie og høysesong som jul ol.

 

PAKKE I POSTKASSEN
Fast frakt. KUN kr 49,- Alltid GRATIS frakt over 999,-.
Små pakker under 5 kg og under 90 cm H-L-B. Pakken har RFID sporing. Hvis pakken ikke går i din postkasse, går den tilbake til posthuset. Ønsker du at pakken ikke skal gå tilbake til posthuset, VELG POSE PÅ DØREN. Du vil få melding når pakken er levert, eller registrer deg på posten.no for fast leveringssted hjemme.

VIKTIG: Det MÅ stå ditt navn på postkassen, ellers blir sendingen sendt i retur.

Hvis du ikke har registrert adresse på adressen, du bruke C/O og navnet på den som står på postkassen.

Les mer og registrer deg på posten.no for fast leveringsted hjemme:
https://www.posten.no/motta/fleksibelt/fast-leveringssted

 

POSE PÅ DØREN
Fast frakt. KUN kr 69,- Alltid GRATIS frakt over 999,-.
Små pakker under 5 kg og under 90 cm H-L-B blir levert i din postkasse. Utgangspunktet blir pakken levert i postkassen, MEN hvis pakken ikke får plass og du ønsker den levert som Pose på døren i stedet for at den går tilbake til posthuset VELG POSE PÅ DØREN.
Pakken har RFID sporing. Du vil få melding når pakken er levert.

VIKTIG: Det MÅ stå ditt navn på postkassen /døren, ellers blir sendingen sendt i retur.

Hvis du ikke har registrert adresse på adressen, du bruke C/O og navnet på den som står på postkassen/døren.


VIKTIG: Kriterier for å velge POSE PÅ DØREN.
- Avstanden fra postkasse til mottakers dør må ikke være mer enn 250 m.
- Hus må være tydelig merket med husnummer og oppgang.
- Døren må være tydelig merket med mottakers navn.
- Posten må ha adgang til mottakers dør, f.eks. ved låst ytterdør til felles inngang.


I tilfeller der kriteriene over ikke er oppfylt blir sendingen levert til mottakers postkontor eller Post i butikk for utlevering. Du få en SMS eller hentemelding når din ordre er klar for henting.


FÅ SENDINGEN PÅ DØRMATTEN ELLER I GARASJEN
Med fast leveringssted hjemme slipper du å hente pakker som er for store for postkassen

Når en sending er for stor for postkassen din, kan du registrere et fast leveringssted. Der vil postbudet legge de større pakkene, og det kan være for eksempel på dørmatta eller under en trapp. Det er helt opp til deg hvilket sted du synes er trygt nok.

Les mer og registrer deg på posten.no for fast leveringsted hjemme:

https://www.posten.no/motta/fleksibelt/fast-leveringssted

 

KLIKK & HENT- HENTE SELV HOS RECREO - GRATIS FRAKT

Send epost på kundeservice@recreo.no eller ring 919 22 799 for å avtale henting av din bestilling.

Hente bestilling:
Kanalveien 4M
3127 TØNSBERG.
Mandag - fredag mellom 0900-1600. Hente selv er gratis frakt.

PAKKE TIL HENTESTED
Fast frakt. KUN kr 129,- Alltid GRATIS frakt over 1500,-.
Ønsker du ikke at pakken skal leveres i din postkasse så velg Pakke til hentested. Du vil få SMS når den kan hentes.
I enkelte deler av Norge, kan du velge hvilket posthus du vil hente pakken på. 
Er pakken over vekt og volum etter postens satser for postkasse (H-L-B over 90 cm og normalt 5 kilo - sender vi den som Pakke til hentested med sporing og må hentes på posthuset. Alternativet Pose på døren kan IKKE benyttes. Eks: Produkt Sengehimmel Lys Grå Jabadabado går IKKE i postkassen.

SENDE PAKKEN TIL ANNEN MOTTAKER

Ønsker du at vi sender pakken direkte til mottaker, så skriver du i meldingsfeltet i kassen: Kommentar til bestillingen: Skal sendes til: XXXX
NB! Det er du som får melding på ditt telefonnummer at pakken er underveis etc, og hvis pakken ikke går i postkassen så er det ditt telefonnummer som mottar meldingen. Den må du videresende til mottaker. Vi sender fraktbrev med pakken, men der står det ikke noen pris, så tenk miljø og send pakkene direkte til mottaker. Lurer du på noe, så send oss en e-post:
kundeservice@recreo.no


Fra 7. juli 2020 går Posten over til utlevering av post annenhver dag.

Dette kan ha innvirking på leveringstiden av din pakke fra oss.

Cirka halvparten av landets husstander vil få "Pakke i postkassen" levert i postkassen alle hverdager.
Den andre halvparten får levering annenhver dag som for brev og aviser.

Sjekk om ditt område har utlevering av pakker i postkassen alle hverdager i linken:
https://www.posten.no/levering-av-post

ÅPEN RETUR 30 DAGER
Vi har åpen retur i 30 dager Er du usikker om du klarer å levere tilbake innen tiden, ta kontakt og vi er selvfølgelig fleksible ved retur.
Er du usikker på noe angående leveransene så ta kontakt med oss på
kundeservice@recreo.no eller tlf 66 79 10 20.

 

Angrerett og retur
Du må melde fra til recreo.no – FØR du returnerer.

Ingen handel er avsluttet før du har sett og godkjent varen. Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny. NB: Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må også legges ved.
Skulle du angre et kjøp melder du dette til
kundeservice@recreo.no og sender varen tilbake i komplett produktemballasje innen 30 dager fra dagen du mottar varene (angrefrist).

Vi ber deg om å returnere varen med sporing, slik at den ikke kommer bort i posten. Hvis du velger å returnere varen uten sporing, så er vi ikke ansvarlig, hvis ikke kommer frem til oss.

Du kan returnere en vare uten å oppgi grunn for dette, men det er et ønske at du beskriver returårsak på returskjemaet som blir sendt på mail ved forsendelsen.

Hvis du bruker din angrerett og returnerer varen(e) betaler du selv for returkostnadene. Du står selv for transportrisikoen.
Fyll ut returforklarings dokument og skriv hva du returnerer. Når vi har fått tilbake varen(e) i skadefri tilstand innen 30 dager betaler vi tilbake beløpet du har betalt eksklusiv frakt/porto som tilkom ved utsendelse.
Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet som er sendes på mail når varene sendes til deg.


Returadresse:
Recreo AS
Postboks 54, Teie
3106 NØTTERØY

Tlf  919 22 799

Vi tenker på miljøet - gjør du? 🌿⁠🌿⁠🌿⁠
Alt av emballasje som vi mottar fra våre leverandører blir brukt om igjen, så fremst den ikke er ødelagt. Derfor vil noen av eskene, plast som du mottar din bestilling i være brukt tidligere. Vi vurderer hele tiden vårt forbruk av emballasje og gjenbruker alt som er mulig for å redusere miljøutslipp. Ved innkjøp av emballasje, blir leverandørene nøye vurdert og de som er mest miljøvennlige blir valgt.
Vi setter pris på om du kan vurdere om du kan bruke om igjen emballasjen som du mottar ved din bestilling fra recreo.no. 

Kjøpsbetingelser:

Minimumsalder:
For å handle i vår nettbutikk må du ha fylt 18 år. Er du under 18 år kan du få en myndig, f.eks. en foresatt, til å handle for deg.

Opplysninger gitt i nettbutikken
Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.
Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av varer fra nettbutikken til forbrukere og ved nettbutikk salg.

Kundens ordrebekreftelse/bestilling utgjør sammen med disse betingelser det samlede avtalegrunnlaget for handelen.

Salg til forbrukere er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven og angrerettsloven.
 

Priser
Prisene inkluderer 25% moms.
Dersom momsen, skatter eller andre avgifter endres vil våre priser endres tilsvarende.


Bestilling
Alle bestillinger betraktes som bindende. Du mottar en ordrebekreftelse pr e-mail med all informasjon. I tillegg mottar du en e-mail med informasjon etterhvert som ordren behandles hos oss.

Betingelser her gjelder kun for salg i Norge med Svalbard.

Ved uavhentete bestillinger:
Hvis kjøper ikke henter varer innen fristen på postkontoret og vi får varene i retur, vil kunden bli belastet med retur fraktkostnader og kostnader Recreo har hatt for emballasje, tid avsatt til pakking og fraktkostnader. Gjelder også ved mangelfull / feil adresse oppgitt. Alt ut i fra bestillingens størrelse, beløper dette seg til fra 200-500 kr.


Er produktene i lager? Eller ikke?
I vår nettbutikk så har vi valgt å ha innstillingene slik at når produktet er utsolgt forsvinner LEGG I HANDLEKURV knappen og du ser teksten Ikke i lager i stedet. Dette gjør at du ikke kan få gjennomført et kjøp på et produkt som ikke er i lager. Vi har valgt det slik for at du skal være sikker på å få de varene du har bestilt så raskt som mulig.

Produktet har flere størrelser:
Har produktet flere alternativer som størrelser så vil det stå UTSOLGT på størrelsen og du kan ikke gjennomføre kjøp på den størrelsen.

Reklamasjon

Gjelder det en brukt vare, kontakt oss via telefon 919 22 799 eller kundeservice@recreo.no
Ved en eventuell reklamasjon, vil du også få dekket returkostnadene.

Varene sendes til:
Recreo AS
Postboks 54, Teie

3106 NØTTERØY

Om du har spørsmål, kontakt oss gjerne på 919  22 799  eller kundeservice@recreo.no
Ved en eventuell tvist kan du henvende deg til Forbrukerrådet eller det lokale forbrukerkontoret for å få hjelp.

Betaling
Vi benytter 3D Secure på våre sider og alle transaksjoner går gjennom sikre sider.
3D Secure - enda sikrere betaling over internett.
3D Secure er en felles sikkerhetsstandard for betaling over internett med VISA (Verified by Visa) og MasterCard (SecureCode).
Denne kommunikasjonen går mellom deg og banken, og vi kan ikke se passordet eller koden du taster inn.

Betaling med Klarna
Du får faktura fra Klarna og du kan også velge og dele opp betalingen.

Betaling med Vipps
Du kan nå betale med Vipps i vår nettbutikk.

Betaling med Paypal 
(fra pc) For å kunne betale med Paypal så må du klikke på Handle som privat / Bedrift i høyre hjørne.
Det vil da komme opp Hurtigkasse. Fyll ut din private kontaktinformasjon.


Sikkerhet og personvern
Vi setter pris på ditt besøk på våre nettsider, og at du viser interesse for våre produkter. Vi ønsker at du skal føle deg trygg når du besøker våre sider, og forsikrer deg om at personlig informasjon behandles på en sikker måte av oss som behandlingsansvarlig. Vi har forpliktet oss til å beskytte ditt personvern. Du kan gå til de fleste Web-sidene våre uten å gi oss noe informasjon om deg selv. Men noen ganger trenger vi informasjon for å gi deg tjenester som du ber om, og denne erklæringen om vern av personlige opplysninger gir opplysninger om innsamling av data og bruk av data i slike situasjoner.

Personvernerklæring hos Recreo AS

Denne personvernerklæringen forteller om hvilke personopplysninger Recreo AS samler inn, hvordan de behandles og hvem som er ansvarlig for behandlingen av opplysningene.

I Recreo AS er det daglig leder som har hovedansvaret for virksomhetens behandling av personopplysninger. For å kunne gi deg din bestilling er vi avhengig av å kunne dele noen av disse opp opplysningene med tredjeparter.

 

Hva vi samler inn av data og hvorfor

Når du handler hos Recreo AS ber vi om navn, adresse, epostadresse og telefonnummer. Vi vil også få datoen og tidspunktet for opprettelse av bruker, samt antall innlogginger. Disse opplysningene er det du selv som fyller ut, og informasjonen brukes til å behandle din ordre. Vi skal kunne sende deg din bestilling i posten, og kunne få tak i deg på epost eller telefon. Hvis du selv krysser av for at du ønsker nyhetsbrev på epost, vil vi bruke eposten til å sende deg nyheter og tilbud. Opplysningene blir kun delt til tredjeparter for at vi kan sende deg din bestilling.
Tredjeparter

Det er Recreo AS som har ansvaret for opplysningene du gir til oss, men vi er avhengige av tredjeparter for å kunne levere deg varer fra oss.

Betalingsløsninger

Når du skal fullføre et kjøp hos Recreo AS kan du velge mellom flere betalingsleverandører. Hver av disse er behandlingsansvarlig for personopplysningene som legges inn for å fullføre kjøpet. Spørsmål og innsyn må rettes direkte til den aktuelle behandlingsansvarlige.
Vi i Recreo AS har ikke adgang til din betalingsinformasjon.

Transport

For å levere det du har bestilt sender vi din bestilling med Posten. For at de skal kunne sende pakken til riktig mottaker deler vi opplysninger om hvor pakken skal sendes og til hvem. Transportleverandøren er ansvarlig for riktig oppbevaring og bruk av personopplysningene.
Consignor AS

Consignor AS er en EDI leverandør som Recreo AS bruker til forsendelse-etiketter og er integrert med vår nettbutikk - slik at rett navn og adresse informasjon kommer automatisk på etikettene. De lagrer ingen opplysninger, men behandler personopplysninger på vegne av Recreo AS.

Mystore

Mystore er leverandør av nettløsningen til Recreo AS og alle kundeopplysninger blir lagret i systemene til Mystore. De har tilgang til kunde- og ordreinformasjon til våre kunder. Altså Navn, adresse, epost, telefonnummer og innlogginger. Data lagres trygt og det er bare utvalgte brukere som har tilgang til nødvendig data ved å logge seg inn.

Epost

Recreo AS lager og sender sine nyhetsbrev i Mailmojo. Når du aktivt har krysset av for at du ønsker å bli tilsendt nyhetsbrev fra Recreo AS har du gitt samtykke til at vi kan sende deg epost med informasjon og produkter. Mailmojo vil da få tilgang til navn og epost. Hvis du åpner og klikker på lenker i nyhetsbrevene du mottar, vil Mailmojo via cookies og annen sporingsteknologi kunne samle ytterligere informasjon. Informasjon om din enhet og interaksjon i eposten din: IP adresse, operativsystem, browser ID. Mailmojo vil samle data om når du har åpnet eposten og hva du har sett på/klikket på.

Du kan når som helst melde deg av nyhetsbrev fra Recreo AS. Dette gjør du nederst i nyhetsbrevene.

Innsyn

Du kan når som helst be om innsyn i de personopplysningene som Behandlingsansvarlig oppbevarer om deg. I noen tilfeller vil det være andre aktører enn Recreo AS som er behandlingsansvarlig.

Sletting Du kan be om at personopplysninger om deg skal bli slettet så lenge det ikke bryter med andre krav til oppbevaring som for eksempel Bokføringsloven eller andre hjemler i lov og krav fra myndigheter.

Kontakt Recreo
Ta kontakt på telefon + 47 919 22 799 man-fre 09-16
eller send email:
kundeservice@recreo.no

© 2024 RECREO AS - All kopiering av tekst og bilder er forbudt uten tillatelse.